zondag, oktober 23, 2005

Landrover G4 Challenge

Afgelopen week zat er wat leuks bij de post: ik ben geselecteerd om deel te nemen aan de voorselectie van de Landrover G4 Challenge. Nu wil dat niet zeggen dat ik erg speciaal ben, Redmer is namelijk ook geselecteerd om deel te nemen en waarschijnlijk nog zo'n 200 Nederlanders... :-) Gelukkig gaat Redmer niet, dus dat ik 1 concurrent minder.
Ik heb mij sinds ik er echt wat vanaf wist aangemeld voor de Camel Trophy. Ik ben zelfs ook nog eens promotiemedewerker geweest voor de Camel Trophy (met een selectie die midden in de erg koude herfst bestond uit waterskiƫn ver van Groningen :) De Camel Trophy bestaat nu niet meer en de opvolger daarvan is de Landrover G4 Challenge. Het lijkt mij echt geweldig om een tijd door de woesternij te trekken met zo'n krachtige auto, opdrachten doen, een tijdje afzien en een beetje competitie. De selectie zal niet mals zijn, dat geloof ik graag. In de brief stond dat je moet kajakken, mountainbiken, klimmen, navigeren, groepsopdrachten en nog meer. Ik moet om half 8 in Bergschenhoek zijn. Dat ligt net boven Rotterdam. Go figure vanaf Groningen...
Probleempje: ik zit dan eigenlijk nog in Moldaviƫ... Keuzes, keuzes...

My personal world map

Visited Countries
Visited Countries Map from TravelBlog