zondag, september 25, 2005

Dagelijks leven

Mijn dagelijkse leven is op het ogenblik niet echt spannend of opwindend en eerlijk gezegd vind ik dat redelijk belabberd. Behlave college, hockeytraining en een incidentele koffie-afspraak gebeurd er belabberd weinig. Dat is gelukkig wel eens anders geweest, dus ik hoop op verbetering. Mijn broertje heeft ondertussen een baan gevonden als call-center medewerker voor een half jaar, om geld te verdienen voor zijn reis van 6 maanden naar Nieuw Zeeland. Mijn sollicitaties voor zowel Sarajevo als Wagamama lopen nog en heb van beiden nog maar erg weinig gehoord. Zou leuk zijn om weer fatsoenlijk aan het werk te kunnen, want training ken ik nu wel en het incidentele ritje voor CC Drive schiet ook niet erg op. Tuurlijk zijn er af en toe wel leuke dingen, maar door de bank genomen is het 3x niks. Vandaag erg, erg lang geslapen, boodschappen gedaan, eten gekookt, krant gelezen en TV gekeken. Kon mijn aandacht niet bij "Phileine zegt sorry" houden, dus ik heb lopen zappen tussen het een en ander, maar er was ook niks fatsoenlijks op. Op duitsland was nog wel iets aardigs, maar ik had geen zin me in te spannen om te luisteren. Morgen 2 wedstrijden van Bedum hier in Groningen, dus ik zal wel even op de fiets stappen en gaan kijken. Ben ik tenminste de hele middag onder zeil. :-)

1 Comments:

At 28 september, 2005 16:35, Anonymous Anoniem said...

als je dan echt helemaal niets te doen hebt, kun je altijd nog naar marokko komen ;) ik kan je humor overigens nog steeds waarderen hoor, ondanks het commentaar van mijn jaarclub!

 

Een reactie posten

<< Home

My personal world map

Visited Countries
Visited Countries Map from TravelBlog