zondag, oktober 09, 2005

Film

Gisteravond wilde ik nog even naar de nachtfilm. De preview van Transporter 2. Het eerste deel, Transporter, was een geweldige film. Niet uitgekomen in de bioscoop, maar leren kennen via de videotheek. Heb de voorstukjes al via het internet gezien en dat zag er veelbelovend uit, maar hoop dat het ook een mooie film wordt. Goed, ik (en met mij een zooi anderen) zat in de zaal klaar voor de film, komt de manager vertellen dat de film van de spoel gevallen is en dat de film niet door kan gaan. Ook lekker...
Toen maar naar de preview van Four Brothers 9wel de eerste 10min gemist). Niet de film wat ik er van verwacht had. Viel wat tegen. Wel redelijk vermaak, maar einde was een beetje een slap verhaal. Jammer.

1 Comments:

At 11 oktober, 2005 00:19, Anonymous Anoniem said...

Ik heb de transporter 2 wel op divx als je hem nog wilt zien ;)

 

Een reactie posten

<< Home

My personal world map

Visited Countries
Visited Countries Map from TravelBlog