zondag, oktober 09, 2005

Organisatie weekendje

Vorig weekend op vrijdag eerst 2x op en neer naar Amsterdam geweest voor een ritje. Er moest weer een kunstenaar naar het Groninger Museum voor een nieuwe tentoonstelling. Daarna door naar Nijmegen voor een weekendje van de organisatie van de Studenten Wintersport. Eerst vergadering in Nijmegen en daarna door naar Ewijk, waar we in een gebouw van de scouting sliepen. Eerst avond was er natuurlijk veel en veel bier. Sommigen werden om half 3 's nachts toch een beetje vervelend, dat de orga maar besloot dat er een dropping gehouden moest worden. Ik was natuurlijk de enige die niet gedronken had, dus ik mocht rijden. Per keer 8 man opgestapeld achterin een Caddy en ik ze er maar ergens uitgooien. Erg leuk, heb er alleen weinig vrienden mee gemaakt. :)
Zaterdag een zooi spelletjes gedaan, wat gelezen, beetje vergaderd en 's avonds in Nijmegen gaan lasergamen. Erg leuk, maar ik was alleen niet zo goed als ik had gehoopt. :) De avond werd weer laat, maar gelukkig minder laat dan vrijdag en met minder dronken mensen, hoewel ik nog wel een doos op mijn kop kreeg, toen ik al in mijn slaapzak lag. Zondagochtend vroeg op, want de scouting had het gebouw weer nodig. Terug via Leeuwarden gereden, iemand van de ACLO afgezet en naar Harlingen doorgereden. Daar moest HCW spelen en wilde toch even kijken. Slechte scheidsen, toch gewonnen, mooi werk. Leuke dag uit.

My personal world map

Visited Countries
Visited Countries Map from TravelBlog