zondag, oktober 09, 2005

Gocoo

Ik heb toen de theatergids van de Oosterpoort uitkwam een aantal kaarten voor verschillende voorstellingen besteld. Vorige week zondag ben ik naar Gocoo geweest. Japans drummen. Nooit van gehoord, nooit gezien, maar zag de aankondiging en het leek me wel wat. Ik had twee kaarten en Jeroen had wel zin om mee te gaan. Verbazingwekkend wat een spectakel. Je werd echt weggeblazen door het geluid. De drums waren zo overweldigend en sterk. Vooraan stonden 2 iele meisjes te drummen, niet te geloven wat voor een energie die er instaken. Het waren niet van die kleine drumstokjes, maar meer grote knuppels. Jeroen en ik hadden echt zoiets, dat als we die meiden zouden vastpakken dat ze zouden breken, maar ze stonden te springen, te dansen en te drummen alsof ze 20 Red Bull gedronken hadden. Het publiek was erg gemeleerd: alternatieven, ouderen, kak, families en jongeren. Toch vreemd wat voor een publiek zo'n redelijk onbekend iets kan aantrekken. Het was een nieuwe, maar geweldige ervaring.

My personal world map

Visited Countries
Visited Countries Map from TravelBlog