zondag, oktober 02, 2005

De goden verzoeken

Ik klagen dat er niks te doen was en dat ik me zo verveelde. Had ik niet moeten doen... Vorig weekend met Bedum even meegespeeld. Ik kwam om te kijken en ze bleken maar met 8 man te zijn. Ze regelden een broekje, shirtje, sokken, scheenbeschermers en schoenen. Allemaal van het vrouwenteam die daarvoor moest spelen, dus met een licht bezweet luchtje...
We stonden 10min voor tijd natuurlijk met 4-0 achter, toen een idioot dacht dat hij wel een backhandschot kon slaan. Helaas, niet alleen miste hij de bal, maar tevens raakte hij mijn hoofd net boven mijn linker wenkbrauw. Het deed niet erg zeer, maar ik lag wel op de grond met mijn hand op de wond. Meteen iedereen om mij heen en zeggen dat ik mijn hand op de wond moest houden. Ik bloedde namelijk redelijk. Ik had het zelf eerst niet door, totdat ik het bloed over mijn hand voelde stromen. Heb 2,5 uur in het ziekenhuis gezeten (!!). Ze hebben het gelijmd, maar het zal wel een litteken achterlaten. Naja, ze zeggen wel dat je er alleen knapper van wordt... :)

My personal world map

Visited Countries
Visited Countries Map from TravelBlog