dinsdag, april 05, 2005

Procter & Gamble

Vandaag had ik een capaciteitentest en interview bij P&G voor een Masterclass. Ik moest om 13uur in Rotterdam zijn en dat haalde ik maar net, omdat ik om half 9 nog een nakeuring had van de medicijntest van vorige week. De test bestond uit het beantwoorden van vragen naar aanleiding van een stukje tekst (gewoon tekstverklaren) en het berekenen van gegevens en het aflezen van grafieken en tabellen. 50 Vragen in 65 is een beetje krap en ik kwam dus ook maar tot 42 en moest de overige 8 gokken. Kennelijk ben ik toch redelijk slim, want ik mocht door naar de interviews (als je de test niet haalde kon je meteen terug naar huis: 5uur reistijd voor 1uurtje test...). Daar werd 2x een uur door 2 verschillende recruiters mij de oren van het hoofd gevraagd. Voornamelijk vragen als: "noem eens een voorbeeld van een situatie waarin/ waarbij......." Ik heb dus alles van de Mac, de ambassade, ELSA, mijn prive-leven enz. uit de kast moeten trekken en vond het eigenlijk best wel lekker gaan. Ik had mij totaal niet voorbereid hierop en ik hoop ook niet dat het te merken was, maar het is voor mij meer een spel en een uitdaging om te zien hoever ik kan komen bij dit soort dingen. Als ik het einde haal, mooi, zo niet, ook geen man overboord. Voor 3 mei krijg ik uitslag of ik voor 3 dagen naar Rotterdam mag komen voor de Masterclass. Vrijdag Delta Lloyd. :)
Op de terugweg in de trein eigenlijk het grootste gedeelte geslapen, want het was toch wel vermoeiend en vroeg vanochtend. Toch nog iets vreemds gezien. Tussen Harderwijk en Amersfoort zag ik een omheining met daarin een kangaroo en een zooi kippen. Wat doet een kangaroo in hemelsnaam in Nederland? Zeker op zo'n kleine ruimte als hij daar had. Echt... Neverland in Nederland? Oh ja: de hele dag schitterend weer, veel zon en lekker warm. Kom je aan in Groningen regent het pijpestelen en kom je in je beste pak doorweekt thuis! Ik wil weer weg!!!!!!!!!!

My personal world map

Visited Countries
Visited Countries Map from TravelBlog