woensdag, maart 30, 2005

Weekend (zaterdag)

Afgelopen weekend weer veel met hockey bezig geweest, hoewel het paasweekend was en ik geen wedstrijd had, stond ik toch bij zowel Groningen als Graspiepers bij/op het veld. Omdat ik wil gaan voor bondsscheidsrechter, zou ik samen met JanWillem een wedstrijd IDC van Jongens B Groningen fluiten. Helaas had de bond al 2 scheidsrechters geregeld uit Assen en toen hebben we maar besloten naar Dames 1 van Groningen tegen Pinoké te kijken. Halverwege viel 1 scheids uit, en moest JanWillem nog invallen, had ie ook nog nooit gedaan en was wel grappig.
Daarna door naar Paaspiepers in Drachten gereden, waar een 6-a-side toernooi gehouden werd. Teams speelden op kwart velden 6 tegen 6 en werden gefloten door bondsscheidsrechters en er waren zelfs teams uit Duitsland, Frankrijk en Engeland. Daar hebben we dus nog maar een wedstrijdje gefloten, maar of het goed was durf ik niet te zeggen. Toch wel vreemd dat je als clubscheids ineens tussen de gele polo's staat. Het is een apart volkje net zoiets als keepers, zijn ook vreemde lui. :) Als dank voor een schamele 30 minuten fluiten, heb ik de rest van de avond gratis gedronken en gegeten (hoewel de club de scheidsen ook redelijk van drank voorzag), dus nog dank aan Graspiepers! :) Na het eten nog een leuk feest in de feesttent, waar ik toch redelijk heb staan dansen en zelfs nog vastgebonden heb gezeten (met handboeien) aan een schone jonge dame. (moet zeggen dat het een van de leukste gebeurtenissen was van de laatste tijd) Helaas moest ik om half 1 's nachts weer weg, aangezien ik de volgende dag weer aan het werk moest.

My personal world map

Visited Countries
Visited Countries Map from TravelBlog