woensdag, maart 30, 2005

Weekend (zondag)

Zondagochtend om 9 uur eerst naar Schiphol gereden om 5 dames uit Rusland op te halen voor het Groninger Museum, aangezien de Diaghilev tentoonstelling afgelopen is en de koeriers nu weer komen om de schilderijen in te pakken en te vervoeren. Aangezien ik redelijk door mijn geld heen ben (heb nogsteeds geen stufi...), kon ik de auto niet op de parkeerplaats neerzetten omdat ik geen kaartje kon betalen. Bij de vertrekhal wordt tegenwoordig ontzettend gecontroleerd, dus daar kon het ook niet. Heb mij toen maar voorgedaan als een medewerker van een ministerie en in de rij van de taxi's gaan staan om zo op het afgesloten deel van het vertrek gedeelte te komen. Ik stond alleen niet op de lijst van voertuigen die doorgelaten mochten worden, dus moest er eerst gebeld worden. Gelukkig was de man die erover ging niet aanwezig en mocht ik doorrijden. Een brutaal mens heeft de halve wereld, zeggen ze wel eens...
De russen daarna bij het Martini Hotel afgeleverd en toen snel naar Xendo gegaan omdat ik met Pasen mee deed met een medicijnonderzoek. Voor de verandering eens niet bij Pharma, want ze belden van Xendo of ik 1e en 2e paasdag kon. Kreeg vanwege pasen nog een bonus ook! Van alle onderzoeken (ik geloof 10 tot nu toe), was dit wel de kortste en simpelste. Een infuus waardoor een eiwit ingebracht werd en verder niks. Simpel en weer makkelijk geld verdiend.
's Avonds had ik naar een verjaardag van Youlan en Cecile gemoeten, maar dat trok ik niet meer. :( Dames, ik maak het nog goed met jullie!

My personal world map

Visited Countries
Visited Countries Map from TravelBlog