woensdag, maart 23, 2005

Eindelijk weer eens

Na bij mijn eerste poging bij ABN AMRO's "The Meeting" tot de laatste ronde gekomen te zijn, is het bergafwaarts gegaan met mijn aanmeldingen voor business courses. Niet door de eerste rondes bij Shell (ik gaf te vage antwoorden), Heineken (geen idee) en de BCG (te lage cijfers). Gelukkig lukt het nu wel bij Delta Lloyd en ben benieuwd hoe dat zal gaan. Niet alleen is het een leuk spel, maar het is bovendien ook erg nuttig om aan dit soort courses mee te doen, om alvast een "kijkje in de keuken" te nemen van de verschillende bedrijven. Ik zal wel zien hoe ver ik nu kom.
-----------------------
"Hallo Leander,

Bedankt voor je inschrijving voor het Networking Event van Delta Lloyd Groep!
Op basis van je CV hebben wij jou geselecteerd om deel te nemen aan het Networking Event dat gehouden zal worden op 08 april 2005 (1e voorkeursdatum). Je ontvangt uiterlijk 1 week voorafgaand aan het Event nog aanvullende informatie.

Met vriendelijke groet,
Namens ons Event-team,"

My personal world map

Visited Countries
Visited Countries Map from TravelBlog