dinsdag, juli 13, 2004

Bezoek

Nu had een vriend van mij min of meer toegezegd (ik geef toe: niet beloofd) dat hij naar Albaniƫ zou komen. Eerst was het probleem dat het opzich redelijk prijzig is om hier naartoe af te reizen, maar omdat mijn ouders met de auto komen, kon hij (misschien) meerijden. En ik wordt niet gauw pissig, maar gisteren kreeg ik deze mail: "Ik heb gisteren echter nog eens op de kaart gekeken en het is me echt te ver in de auto (met het vliegtuig trouwens ook). Dus ik kom niet. Nu zul je dat wel laf vinden enzo (zie je
mail van vorige week), maar het zij zo. Ik heb even geen zin in verre reizen momenteel." Je bent met het vliegtuig sneller hier dan met de trein van Groningen naar DenHaag, maar ala. Het was dat laatste die mij uit mijn vel deed springen. "even geen zin in verre reizen" en dat van iemand die amper uit zijn eigen achtertuin komt! Het lijkt als of hij elke week wel een verre reis maakt, maar zijn laatste was in 1999 samen met mij in de auto (!!) naar Griekenland (en Albaniƫ ligt dichterbij dan Griekenland...). Hoe zeer je je soms toch kunt vergissen in mensen.

My personal world map

Visited Countries
Visited Countries Map from TravelBlog