zondag, juli 04, 2004

Albanië 4

Gisteren met Cas en Nelleke op 4x4 tocht geweest. Naar het noorden over de bergen via een pas. Op de kaart staat de weg aangegeven als een gele weg, maar door de vele gaten in het wegdek op de weg er naar toe (op de kaart rood...), had ik al een vermoeden dat het geen eitje zou worden. Loof de Heer dat we een 4x4 hadden en een lage gearing, anders waren we nu nog niet terug geweest! Het wegdek is in geheel Albanië niet van een superieure kwaliteit, maar op zich te doen. Dit was dus voor een gewone auto niet te doen: modderpoelen door beekjes, enorme gaten, stenen (geen keien) en leuke hellingen. Eindelijk eens een fatsoenlijke 4x4 tocht, waar de Land Rover van mijn ouders goed van pas zou komen en mijn cursus 4x4 rijden idem. Mijn ouders hebben het plan opgevat om over een week of 2 naar Albanië te komen rijden ipv te vliegen. Op zich best te doen, maar ik denk dat mijn vader gewild zou hebben dat hij de Land Rover nog niet voor een Saab had ingeruild... :)
Mijn nieuwe mobiele nummer voor de tijd hier: +355692710583

My personal world map

Visited Countries
Visited Countries Map from TravelBlog