maandag, juli 05, 2004

Vrouwen 2

Mona,

Ik zit inderdaad met iets dieps en ik loop er al bijna
drie dagen mee rond. Ik heb je advies inmiddels tot op
zekere hoogte opgevolgd. Ik heb mijn nicht net een email
gestuurd met de vraag om een telefoonnummer en of
emailadres.

Kijken hoe snel de roddelmachinaties in onze familie gaan.

Ik hoop er het beste van want ze is echt top!!!!! En
mogelijk zelfs nog wederzijdse gevoelens ook. Ik voel me
echt geweldig.

Maar wacht, nu ga jij me natuurlijk waarschuwen dat ik
niet te hard van stapel moet lopen etc., dat de
teleurstelling straks misschien des te groter is etc.
Okee, ik hou op.
Vanavond komt mijn oude vlam M eten. Ik vertel haar
nog eerst maar even nix. Dat van die busmeid moest ik ook
nog weken aanhoren dat ik daar geen actie bij had
ondernomen etc.

Goed, ik wacht af en hoop er het beste van.

Bedankt voor alle advies en tips.

Een trouwe lezer

My personal world map

Visited Countries
Visited Countries Map from TravelBlog