maandag, juli 05, 2004

Vrouwen

Hey Mona,

Groot nieuws!!!!!!!
Mijn nicht ging afgelopen vrijdag trouwen. Ik heb echt de
pannen van het dak gedanst, zo leek het wel. Maar wat nog
een heel aardige bijkomstigheid was: ik denk dat ik mijn
grote liefde tegen het lijf ben gelopen. Het was echt heel
gek, maar toen ik haar zag (ik had haar nog nooit gezien),
toen dacht ik: dit is haar!!!!!. Echt. Dit is echt anders
dan al die M's, H's en wat dies meer
zij. En die blik bleek wel wederzijds te zijn!!!! We
hebben redelijk wat gekletst, veel gedanst en verder niks,
maar toch ben ik het hele weekend al van slag.

Ze is een dochter van de zus van mijn aangetrouwde oom
(snap je het nog). Ik zal het wat duidelijker zeggen: mijn
vader heeft een zus en haar dochter ging vrijdag trouwen.
Die zus van mijn vader heeft echter ook een echtgenoot,
die ook weer een zus heeft. Het meisje dat ik vrijdag
leerde kennen was een dochter van die zus. Ik had haar nog
nooit ontmoet in al die twintig jaar (ze is dus 20).

Tijdens een groot deel van de avond zaten we niet bij
elkaar, maar bij de respectievelijke families. Toch zat ze
steeds te kijken en probeerde steeds mijn blik te vangen.
Ik deed uiteraard precies hetzelfde en tijdens de
afsluitende dans om half een kwam de ultieme blik van
bijna een minuut lang!!! En je kent mij: van
doortastendheid was even geen sprake. Zucht.

De afloop van dit alles: ik heb geen telefoonnummer,
emailadres, faxnummer. Helemaal niks. En daar baal ik echt
gigantisch van. Ik zit er namelijk niet op te wachten dat
ik via mijn nicht een telefoonnummer ga vragen, want da's
een echte flapuit en voor ik het weet, weet de hele
familie het. Heb je nog advies over hoe dit aan te pakken?
Prettige bijkomstigheid: er is een groepsfoto gemaakt van
de daggasten en daarop kroop ze wel heel dicht tegen mij
aan. Voor wat het waard is op dit moment uiteraard.

Complicerende factoren: ze studeert accountancy in Zwolle
en woont in Nijeveen. Niet echt plekken waar ik dagelijks
kom en waar ik haar 'toevallig' tegen het lijf zou
lopen...

Ze heet trouwens S...

Goed, ik hoop dat je advies hebt, want ik wordt helemaal
gek!!!!!!

Liefs,

Je Trouwe Lezer.

P.S. Ik hoop echt dat je advies hebt, want die buikpijn is
onverdraagelijk.

My personal world map

Visited Countries
Visited Countries Map from TravelBlog