woensdag, juni 09, 2004

Dom?

Ik gaf de link van mijn blog aan een vriendin van mij en het eerste wat ze zei was: "moet ik dat allemaal gaan lezen? daar ben ik toch veel te dom voor!" Nu is dat natuurlijk absoluut niet waar. Ten eerste is ze slimmer dan ze zelf denkt, ten tweede ben je maar zo dom als je je zelf voelt en ten derde zijn mijn teksten nu ook weer niet van een zo hoog en literair niveau dat niemand ze zou kunnen begrijpen. Het gaat gewoon over de gang van alle dag en wat er allemaal door mijn hoofd speelt. Aangezien ik nu niet het grootste licht ben dat god heeft voorgebracht, zal ieder ander mijn blogje ook met gemak wel kunnen lezen. Dit in tegenstelling tot Hansepansekevertje zijn blog, die een niveau haalt waar ik mij alleen maar bij in de schaduw kan stellen. Amen.

My personal world map

Visited Countries
Visited Countries Map from TravelBlog