maandag, februari 06, 2006

De tijd

Twee maanden geleden voor het laatst een berichtje geschreven op mijn weblog. Wat gaat de tijd toch snel en wat ben ik toch lui. Het is niet dat ik niks te vertellen had, integendeel, maar meer het moeten aanzetten tot... Ik heb keurig een lijstje bijgehouden met alle dingen waarover ik wilde schrijven, maar kom net tot de ontdekking dat ik het nergens meer kan vinden... :( Het grootste gedeelte weet ik nog wel, maar een paar kleine anekdotes en ergernissen zal ik vast vergeten zijn.
Hans is ondertussen ook gestopt met zijn blog (moge hij rusten in vrede). Hij kon zich er ook niet meer toe zetten om regelmatig wat te posten. Ik vergeef het hem, want hij heeft een drukke baan, maar ik zou toch wel wat tijd moeten kunnen vrijmaken. Dus ik ga vanavond even proberen een inhaal slag te maken, want anders komt het er nooit meer van! Eerst even koffie zetten.

My personal world map

Visited Countries
Visited Countries Map from TravelBlog