vrijdag, november 25, 2005

G4

Morgenavond vertrek ik naar het zuiden, want ik moet dus om 7.30 uur in Bergschenhoek zijn zaterdag. Vanaf hier niet te doen, dus ik ben naarstig opzoek gegaan naar slaapplekken. Gelukkig kan ik bij Afke in Zoetermeer overnachten. Is ten eerste handig omdat het dichtbij is, ten tweede omdat ik haar al heel lang niet meer gezien en gesproken heb. We kennen elkaar sinds (gokje) 1994 van een camping bij Oslo en hebben sindsdien contact gehouden via kaartjes, email en heel af en toe een belletje. Lijkt me wel weer eens gezellig.
Voor de G4 maak ik mij niet alteveel illusies. Ik ben redelijk "in shape" maar, qua kracht zal ik het waarschijnlijk afleggen tegen de rest. In de email die ik van de week kreeg stond dat er al deelnemers op het terrein aan het oefenen waren, dus die hebben al een voorsprong. Het zal voor mij meer een strijd tegen de elementen worden. Eens kijken wie er wint. :-)

My personal world map

Visited Countries
Visited Countries Map from TravelBlog