vrijdag, november 25, 2005

Hockey in de VS

Het gaat wel erg veel over hockey in mijn blog, heb ik het gevoel. Het is niet de bedoeling, want niet iedereen zal er zo enthousiast over zijn als ik. Ik heb alleen voor komende zomer weer wat aanbiedingen opzak om weer te komen training geven in de VS. Afgelopen zomer is dat erg goed bevallen en ik heb er ook eigenlijk wel weer zin in. Het betaald goed en het is leuk, dus waarom niet. Kreeg nu alleen post van een ander kamp of ik daar wilde komen en het zijn eigenlijk dezelfde data als het kamp waar ik was. Daarbij weet ik nog niet of ik in de gelegenheid zal zijn om te gaan, want we zouden met de familie nog 1 laatste keer gezamelijk op reis. Dat doen wij al jaren niet meer, maar ter gelegenheid van het 30-jarig jubileum van mijn ouders gaan wij 3,5 week naar Namibië komende zomer. Daar heb ik natuurlijk al erg veel zin in, dus de VS zal daarvoor moeten wijken. Toch eens kijken of ik niet voor Namibië nog wegkan. :-) Voor hetzelfde geld is er weer een verkiezing in Albanië waar ik heenkan. Keuzes...

My personal world map

Visited Countries
Visited Countries Map from TravelBlog