vrijdag, november 25, 2005

Training / 6x2

Goed, normaal heb ik dus op donderdag een trainingsavondje in Hoogeveen, waar ik 4 uur op het veld sta om de oudste jeugd wat bij te brengen. Vanavond was er alleen ook een bijscholingscursus van de KNHB en daar wilde ik wel graag heen. Dat kon dus alleen niet en ik mocht mijn trainingen daarvoor niet afzeggen. Ik stap dus om kwart voor 4 op die fiets richting het station: plenst het... Kom ik aan in Hoogeveen en rijden we naar het veld: blijkt dat het hele veld onder water staat! Voor niks dus 1,5 uur gereisd. Toen samen met een andere trainer maar op een lift naar Groningen gewacht en toch nog naar de bijscholing geweest, wat wel weer nuttig was en waar ik een leuke discussie met een topcoach had, omdat ik het niet eens was met een bepaalde opzet. Het blijft toch een geweldige (dynamische) sport.
Het is nu ook zeker: mocht ik niet naar het buitenland vertrekken, dan begint eind januari de opleiding tot bondsscheidsrechter. Mag ik in een mooi felgeel shirtje langs de lijn huppelen. :-)

My personal world map

Visited Countries
Visited Countries Map from TravelBlog