vrijdag, november 25, 2005

Plagiaat 2

Afgelopen week weer een mailtje in de bus: dat er toch nog wel wat vragen openbleven bij mijn essay. Ik werd er eigenlijk niet goed van, want plagiaat past nou niet helemaal in mijn straatje. Het euvel werd al snel duidelijk, want aangezien ik een excerpt van mijn (voorlopige) scriptie heb ingeleverd, is veel voor mij vanzelfsprekend en kan ik zo getallen en bedragen van VN missies en PMCs opdreunen. Die gegevens stonden dus zonder bronnen in mijn tekst, dus dat kan ik zo aanpassen. Nu alleen nog een flash in een powerpoint gooien en klaar. Mijn pc geeft alleen aan dat ik niet genoeg geheugen heb om dat te doen... De tijd dat ik het nieuwste van het nieuwste had, is duidelijk over. :(

My personal world map

Visited Countries
Visited Countries Map from TravelBlog