woensdag, november 30, 2005

Bagger avond

Het was vanavond weer zo'n avond dat er niet veel goed gaat en ook kan gaan. Eerst training geven in Bedum, waar ik eerst de meisjes C de les moest lezen omdat ze alleen maar aan het kletsen waren en daarna de meisjes B/dames, die totaal niet gemotiveerd waren en als slaapwandelaars door de zaal liepen. Ik ben redelijk wat gewend na al jaren training geven, maar dit sleog echt alles. Ik kreeg ze met geen mogelijkheid tot wat actie. Echt een ramp. Bij de heren waren er maar weer 4, dus met mij en Eva erbij was het 3-3. Gelukkig was Sven zo vriendelijk om mij even naar het Noorderstation te rijden. Snel douchen en naar de sneak. Daar bleek die helaas tot op het laatste kaartje uitverkocht. Normaal is er nog wel een kaartje voor een persoon alleen over, maar nu dus niet. Toen mijn fiets van het slot willen halen, brak mijn sleuteltje af... Kon ik dat rotding naar huis slepen. Uit frustratie maar de (schone) was laten liggen en Paradise Hotel gekeken, hoewel dat ook een sublieme aflevering was. Morgen skiƫn in Bottrop; hopelijk wordt dat wel een leuke dag.

My personal world map

Visited Countries
Visited Countries Map from TravelBlog