woensdag, november 09, 2005

G4

Het goede aan het niet doorgaan van mijn seminar in Moldaviƫ is dat ik nu wel naar de landelijke selectie van de Landrover G4 Challenge kan. Daar had ik eerlijk gezegd geen rekening meer meegehouden, dus ik moet nu als de donder gaan fietsen, hardlopen, kayakken, stormbanen, navigeren en weet ik wat nog niet meer. Ik ga gewoon heen (hoewel ik mij wel om 7 uur !! moet melden in Bergschenhoek), maar betwijfel of ik door de eerste ronmde heen kom. Zal mijn sociale skills en vaardigheden inzetten, want op kracht zal ik het niet redden. Doorzettingsvermogen en andere manieren misschien wel, maar ik ben nou eenmaal niet de sterkste. Ik ga er gewoon heen om een leuke dag te hebben en weer een ervaring rijker te zijn. Wie weet waar het toe leidt... :-)

My personal world map

Visited Countries
Visited Countries Map from TravelBlog