woensdag, november 09, 2005

Hockey zaterdagje

Nadat ik zaterdagochtend alweer vroeg "vrijgelaten" was uit de kliniek, verveelde ik mij eigenlijk. Wat doe je nou op zaterdag? Ik ben dus maar op de fiets gestapt en naar Haren gereden om daar een wedstrijd van GHHC Meisjes B1 en Jongens A1 te kijken. De meisjes speelden tegen Bloemendaal, wat natuurlijk een topclub is, maar vond de wedstrijd niet om aan te zien. Vond het van beide kanten maar een slappe hap, maar toegegeven: dat vind ik vaak bij meiden/vrouwen-wedstrijden. Wedstrijden van jongens/mannen, vind ik altijd spectaculaider om naar te kijken. Er zit op de een of andere manier meer actie, snelheid en agressie in.
Wat wel leuk was dat en oud-pupil van Eemsmond bij Groningen speelde, dus was het wel leuk dat er nog iets goeds uit mijn trainingen voortkomt. :-) De wedstrijd van de jongens tegen Venlo was een stuk mooier, sneller en doelpunt rijker. Mooie ballen, snel combinatiespel en goede reddingen van de keepers maakten het een mooie pot voor de neutrale toeschouwer om te zien. Hoewel ik op een gegeven moment van mijn buurman een vraag over Venlo kreeg, omdat hij uit mijn vloeken en zuchten dacht dat ik meegereisd was uit Venlo...

My personal world map

Visited Countries
Visited Countries Map from TravelBlog