dinsdag, november 01, 2005

VS en hockey

Kreeg post vorige week, of ik misschien komende zomer kom coachen op een kamp. Ik ken het kamp niet, maar ze hebben mijn adres (want ik kreeg een brief), dus ik zal ze afgelopen jaar wel een verzoek om te komen hebben gestuurd. Kreeg wel een standaard brief, waarin de eerste zin: "bedankt afgelopen zomer voor het coachen van het kamp" was doorgestreept. Daar was ik dus niet... :) Maar goed, daar zou ik dus heen kunnen, net als het kamp waar ik wel was afgelopen jaar. Probleempje: ik ga met mijn broertje en mijn ouders nog 4 weken naar Namibiƫ komende zomer. Dit als laatste familie-uitje, nog ter gelegenheid van mijn ouders' 30 jarig huwelijk. Eens kijken of en hoeveel kampen ik kan doen.

My personal world map

Visited Countries
Visited Countries Map from TravelBlog