zondag, september 18, 2005

Verrassing

Afgelopen dinsdag was ik net terug van hockeytraining in Bedum, zat ik lekker achter mijn pc en wilde ik wat gaan bloggen, toen de deurbel ging. Normaal belt er niemand om 12uur 's nachts nog aan, of het zijn dronken lui, dus ik neem op en vraag wie er is. geen antwoord, dus ik hang op en loop weer weg. Gaat de bel weer en nog een keer. Toen was ik het zat: ik deed mijn badjas aan (ik zat al in pyjama) en liep naar beneden. Ik zou die rotjochies wel eens even... (erg gewaagde uitspraak, mij kennende).
Kom ik beneden en loop ik naar de deur, zie ik daar toch wel een erg bekend silouet staan. Open ik de deur en staat Christina daar! Ze had een sponsormeeting in Hamburg gehad en wilde mij even verrassen door langs te komen. Nou, een verrassing was het zeker, want ze was de laatste die ik om dat tijdstip nog verwacht had. :-) Ze is donderdag weer weg gegaan, want als president van ELSA Duitsland heeft ze natuurlijk een erg belangrijke baan ;-) en heeft ze het dus druk (dat geloof ik zeker, want ik heb het ook een jaar van dichtbij mogen meemaken).
Toch leuk dat sommige mensen je zo even kunnnen verrassen. Christina bedankt! :-)

My personal world map

Visited Countries
Visited Countries Map from TravelBlog