zondag, september 18, 2005

Blog avondje

Goed, heb ik een week niet gepost. Ik was lui. Niet alleen was ik lui, maar ik had ook 2 dagen geen internet. Het ging plotseling offline en ik kon het niet gerepareerd krijgen, hoewel ik wel iets van computers en netwerken weet. Ik heb dus mijn provider gebeld en zij zouden een monteur binnen 3 werkdagen sturen. Gelukkig kwam een man op vrijdag al en controleerde alles meteen. Het probleem zat buiten in de kabelkast. Mijn koppelstuk was rot en hij moest hem vervangen. Wist niet dat die dingen konden verrotten, maar okay.

Kom net van de bioscoop terug. Heb de late nachtfilm Red Eye gezien. Niet heel spectaculair, maar wel het vermelden waard als film waarin voor de eerste keer een hockeystick een vooraanstaande plaats in de film heeft, hoofdzakelijk om als een verdedigingswapen gebruikt te worden, maar je moet toch ergens beginnen! Weet niet wie de rekwisieten-afdeling daar leidt, maar het was een heel oud model.. ;-) In ieder geval is het tenminste een goed voorbeeld dat je niet met hockeyers kunt!sollen :-)

My personal world map

Visited Countries
Visited Countries Map from TravelBlog