woensdag, juni 22, 2005

Verkiezingswaarnemer Albanië

Als alles goed gaat zit ik volgende week woensdag in Albanië als verkiezingswaarnemer voor de parlementsverkiezingen aldaar. Vanaf het moment dat ik vorig jaar oktober uit Albanië vertrok heb ik al lopen lobbyen om mee te mogen in de Nederlandse afvaardiging voor de OVSE/ODIHR missie daarheen. Aangezien BZ een pool heeft met verkiezingswaarnemers, waar ik niet in zit (heb er pas net voor kunnen solliciteren), moest het dus via-via gaan, want anders kom je er niet tussen. Gelukkig had ik zowel in Albanië als hier op het ministerie wat contacten opgedaan en die hebben fantastisch werk geleverd, waardoor ik volgende week iets kan doen waar ik heel erg naar uitzie. Niet alleen iedereen weer opzoeken en het land weer zien, maar ook het werk zelf, lijkt mij erg speciaal en anders. Wanneer was de laatste keer dat je iets voor het laatst gedaan hebt? :) Geen idee waar ik terecht zal komen (vind een remote area ook wel prima) en wat ik moet doen, maar dat maakt het des te leuker. Na volgende week een volledig verslag: van de 29ste juni tot de 6e juli ben ik er dus niet! :)

My personal world map

Visited Countries
Visited Countries Map from TravelBlog