dinsdag, juni 07, 2005

Hockeyweekendje

Afgelopen weekend stond in het teken van hockey. Zaterdab ben ik samen met Jeroen naar Bloemendaal gereden om daar de tweede wedstrijd van de play-offs te zien tussen Bloemendaal en Oranje Zwart. De eerste wedstrijd was door OZ gewonnen, dus als OZ weer won, dan waren zij kampioen van Nederland (best-of-3). Het was een zinderende wedstrijd en we hadden prima plaatsen. Het stond 1-1, toen verlengen met golden goal, maar geen score. Daarna strafballen serie van 5, maar dat werd 3-3. Toen de golden strafbal en die werd door de keeper van Bloemendaal gestopt, dus winst voor Bloemendaal.
Gedurende de wedstrijd en de strafballen zweepten de keeper en Teun de Nooijer het publiek op om Bloemendaal maar te ondersteunen. Hoewel ook een flink aantal Eindhovense bussen waren afgereisd naar Bloemendaal, waren ze natuurlijk in de minderheid. Voor de onpartijdige toeschouwers (wij) was het een groot feest, met prima hockey, iets mindere scheidsen (maar nog altijd beter dan onze 4e klasse...) en een leuke sfeer.
Zondag mocht ik als keeper invallen bij Heren 2 die hun laatste thuiswedstrijd speelden, dus mocht ik mijn hockey carrière bij HCW nog even verlengen. Ik moet zeggen dat ik lekker gekeept heb en dat het een leuke wedstrijd was met winst voor HCW natuurlijk. 2-1 was de uiteindelijke stand. Het was een mooi weekendje.

My personal world map

Visited Countries
Visited Countries Map from TravelBlog