dinsdag, juni 21, 2005

Lonely Planet

Om 11 uur ging vandaag de bel. Geen idee wie dat kon zijn, want ik verwachtte niemand. Het bleek de postbode met 2 pakketjes voor mij. Het paste niet in de brievenbus... Twee pakketjes voor mij, vreemd want ik had niks besteld en kon me ook niet herinneren dat iemand mij wat zou sturen. Het bleek van Lonely Planet te zijn, wat mij niet echt veel verder bracht, eerder verder van huis. (leuke woordspeling als zeg ik het zelf) Het bleken 2x de Stadsgids van Istanbul te zijn... Ik snapte (en snap) er niks van. Kon me geen prijsvraag herinneren, geen aanbieding (hoewel ik nog nooit in Istanbul geweest ben en ook nog niet van plan was er heen te gaan), niks. Het enige is dat ik na mijn Transsib-reis commentaar en aanvullingen had verstuurd. Zou dat het dan zijn?
Ik dus maar eens bellen, want wil best iets krijgen, maar wel weten waarvoor. Bij LP wisten ze het ook niet. Ze hebben alles genoteerd en zouden eens nakijken wat het zou kunnen zijn. Als kado zijnde van de opmerking zou kunnen, want dat doen ze (daarom stuurde ik het destijds ook), maar dan meteen 2x? Naja, in ieder geval ben ik nu voorbereid. Iemand nog een gloednieuwe reisgids voor Istanbul? Ik heb er 1 over... :)

My personal world map

Visited Countries
Visited Countries Map from TravelBlog