donderdag, juni 16, 2005

Bezoekers van mijn site

Ik vind het mooi om af en toe even te kijken wie er allemaal mijn blog bezoeken, waar ze vandaan komen en door wie ze doorgestuurd zijn (via welke zoekmachine en welke trefwoorden dan). Er is/zijn iemand/mensen die mijn Nederlandse blog laten vertalen in het Frans en Spaans en zo dus op de hoogte blijven van mijn bevindingen (hoewel op de Engelse bijna hetzelfde staat). Ik heb een kleine, vaste schare van bezoekers (die mag overigens wel wat uitgebreid worden...). Heb redelijk wat hits op de Miss World verkiezing in Albanië van vorig jaar en af en toe een zeldzame hit op een bepaald onderwerp of persoon.
Nu zag ik eergisteren dat iemand gezocht had op Daniël Kooij en ook daarbij mijn blog gevonden had (hij heeft nog veel meer hits via Google) en vandaag zag ik dat iemand Jacomijne Kooloos gegoogled (wat een geweldig woord blijft dat toch) had. Als resultaat op die naam kwam alleen mijn blog te voorschijn. Geweldig. :) Nu is het niet zo dat ik erg graag met mijn ex in verband gebracht word (of ze moet mij nu eindelijk eens mijn 200€ terug betalen, waar ik volgens de ALV van ELSA Nederland sinds 2002 recht op heb...lang verhaal erg veel oud zeer.), maar vond het toch wel grappig genoeg om even te vermelden.

5 Comments:

At 16 juni, 2005 12:41, Anonymous Anoniem said...

Is dit in het kader van: Big Brother is watching you? En ga je nu ook bijhouden hoe vaak de vaste kern je site bezoekt?

 
At 16 juni, 2005 16:09, Anonymous Anoniem said...

En als je dan niet vaak genoeg komt, krijg je een 'vriendelijk' mailtje :p

 
At 21 juni, 2005 12:24, Anonymous Anoniem said...

Belachelijk gewoon, vind je ook niet Bro? Dit is echt de laatste keer dat ik op z'n blog zit :p

 
At 21 juni, 2005 12:26, Blogger Eisenreich said...

Dag Bert of Arny. :)

 
At 23 december, 2005 20:46, Anonymous Anoniem said...

There are different opinions on this subject.

 

Een reactie posten

<< Home

My personal world map

Visited Countries
Visited Countries Map from TravelBlog