dinsdag, juni 07, 2005

Verkiezingswaarnemer Albanië

Ik probeer al sinds ik terug ben uit Albanië als verkiezingswaarnemer, voor de komende parlementsverkiezingen in juli, terug te komen en heb velen daaral over lastig gevallen. Er lijkt nu schot in de zaak te zitten: Cas belde vandaag dat ik op een lijstje sta van 8 mensen die waarschijnlijk uitgezonden zullen worden en dat ik binnenkort een formulier in de bus krijg. Er kan altijd nog een kink in de kabel komen, maar het goede begin is er en is hoopgevend. Ik zou ook wel zo heen kunnen en als verkiezingswaarnemer optreden, maar aangezien ik ook mijn vlucht naar de VS nog moet betalen, heb ik liever de kosten vergoed...
Het lijkt me leuk iedereen weer te zien en nu met een iets andere insteek daar aan het werk te zijn. Ze mogen me rustig naar een of ander ver afgelegen gebied sturen, dat maakt me niet veel uit, maar ik zie wel. Als alles dus goed gaat, zit ik van 29 juni t/m 6 juli in Albanië. Ik laat het wel weten.

1 Comments:

At 02 februari, 2010 14:56, Blogger Unknown said...

hoe word je verkiezingswaarnemer. Moet je je ergens inschrijven of word je gevraagd. René

 

Een reactie posten

<< Home

My personal world map

Visited Countries
Visited Countries Map from TravelBlog