woensdag, juni 22, 2005

Tripje FFO

Komend weekend een tripje naar Frankfurt Oder omdat daar de verkiezingen voor het volgende Duitse ELSA bestuur plaatsvinden. Christina kandideert voor voorzitter, dus dan moeten we zeker even gaan kijken! Aangezien ze niet voor het internationale bestuur in Vilnius afgelopen april is gekozen, dan toch maar dit. Ik geef haar groot gelijk, hoewel de situatie iets anders is. Drie jaar geleden had ik dezelfde keus: of IB of Duitsland (voor beide was ik gevraagd) en koos voor Duitsland. Groter, meer groepen, meer reizen, meer contacten, bureau en appartement vergoed, vaste secretaresse en zo meer, dus ze zal, net als ik destijds, een geweldig jaar hebben! :) En ik maar denken dat mijn Heidelberg dagen achter mij lagen...

My personal world map

Visited Countries
Visited Countries Map from TravelBlog