vrijdag, juni 25, 2004

Kachel

Sinds ik in April in dit appartementje ben getrokken heb ik mij een paar keer afgevraagd waarom een van mijn gaskachels zo ontzettend stonk. Nu was er wel meer mis en is er redelijk opgeknapt hier (oa. electriciteitsmeters die niet meetten en waar geen verzegeling opzat...), maar dit slaat toch wel alles. Het blijkt dat een van mijn 2 kachels al sinds 2002 (!!) is afgekeurd! Niemand die mij daar iets over verteld heeft en de woningbouwvereniging kon zonet ook een leuk telefoontje van mij ontvangen. Helaas was de benodigde persoon niet aanwezig, maar ik zal hem nog lang blijven lastigvallen. Volgens mij is dit voldoende ingebreke blijven dat ik geen (of minder) huur hoef te betalen. Ben en blijf toch een Nederlander: uit iets slechts, iets goeds halen. :)

My personal world map

Visited Countries
Visited Countries Map from TravelBlog