zondag, juni 20, 2004

Feedback

Waarde lezers, nu heb ik mij zoveel moeite getroost om en een message board en de mogelijk om commentaar (onder iedere post) te geven, toe te voegen op mijn Weblog en nu wordt daar amper gebruik van gemaakt... Bij deze dus de oproep: laat uw stem horen, geef uw mening, spui uw kritieken en leef mee met de schrijver dezes.
Af en toe zoek ik het web eens af naar leuke blogs en moet zeggen dat er hele mooie op staan (zie de links onderaan de pagina die directories bevatten met blogs), maar ook hele banale. Blogs waarin mensen elke dag vertellen wat ze gegeten hebben, wat het weer is, welke kleren ze aan hebben en welke TV-show ze bekeken hebben zijn er genoeg en ik moet er niet veel van hebben. John Kerry's blog en dat van andere politici vind ik ook niet bijster interessant, aangezien ze toch altijd hun mening enigszins moeten kuisen, omdat het anders tot stemverlies kan leiden. De mooiste blogs zijn die van kunstenaars of gewone mensen die hun kijk op het leven, het nieuws en de gebeurtenissen in de buurt beschrijven. Dit probeer ik dus ook te doen, misschien weinig origineel, maar wel eerlijk en ongecensureerd. Hoe de universiteit was, wat ik nu weer in de NRC gelezen heb en hoe mijn kookkunsten zijn. Dat herinnert me eraan: ik moest maar eens gaan koken.

My personal world map

Visited Countries
Visited Countries Map from TravelBlog