maandag, augustus 29, 2005

Gek

Gisteren gewoon op de bank gezeten wegens gebrek aan gezelschap en even een filmpje gekeken en boek gelezen. Om kwart over 2 stond ik op het punt naar bed te gaan toen ik Florijan nog online sprak. Die verveelde zich en of ik niet even zin had de stad in te gaan. De stad in om 3uur 's nachts op zondag? Moet zeggen dat mijn wenkbrauwen wel even omhoog gingen, maar bij Flo kun je zulke ideeën verwachten. Aangezien ik verder toch niks te doen had vandaag, vond ik het prima. We zijn dus nog even naar Shooters geweest. Een uiterst kansloze tent, maar een van de weinige dingen die nog open waren. Daar een tijdje lopen dansen em Florijan gadegeslagen bij zijn onnavolgbare moves bij de dames en om 5 waren we weer hier thuis. Toen nog ff koffie gedronken en over de diepere zaken des levens gekletst (we zijn beide losers en afgeserveerd :) en vanochtend om 11uur opgestaan. Naar de uni geweest voor wat inschrijvingen en voor de rest buiten aan het water gezeten, de autobiografie van Madeleine Albright lezend.

My personal world map

Visited Countries
Visited Countries Map from TravelBlog