zondag, augustus 28, 2005

Trouwen

De laatste tijd krijg ik steeds maar berichtjes/uitnodigingen/verhalen over/voor/van trouwerijen. Kennelijk word ik oud en ben ik in de tijd terecht gekomen dat mensen zich voor de wet gaan binden en dit met de buitenwereld vieren. Toen ik dit gisteren tegen iemand zei, kreeg ik meteen een dreun, dat ik nog niet oud was, dus dat scheelt weer, maar toch... :)

Nu is het waar dat de uitnodigingen die ik kreeg allemaal van vriendinnen waren die jonger zijn dan ik ben. Zo is Kate in Georgiƫ afgelopen maart getrouwd, Angy 2 weken geleden in Indonesiƫ en Sawitree afgelopen vrijdag in Chiang Mai. Helaas kon ik bij deze 3 trouwerijen niet aanwezig zijn, want ze werden mij of te kort van tevoren verteld, of de vlucht erheen was te duur of de trouwerij was in het geheim. Toch jammer, want het waren wel vriendinnen die ik helaas niet al te vaak zie, maar waarvoor een trouwerij een mooie gelegenheid was geweest om ze eens weer te zien. Ook las ik op Hans' blog dat er vrienden getrouwd waren en was ik zelf afgelopen juni nog op een trouwerij in Duitsland.

Ik ben er zelf nog niet aan toe, maar ik schijn dus wel in deze fase van het leven te zitten (god, wat klinkt dat truttig). Ik wacht nog wel even een paar jaartjes, maar uitnodigingen voor feestjes zijn altijd welkom. :)

My personal world map

Visited Countries
Visited Countries Map from TravelBlog