zondag, augustus 28, 2005

Enzo

Mijn moeder was afgelopen vrijdag jarig en dus was er een feestje in Huize Van Delden te Winschoten. Als kado vroeg ze een duif, die in Haren stond. Het is een kunstwerk gemaakt van ijzer en toen ik belde om een afspraak te maken om het op te halen meteen de maten even gevraagd. Het ging om een duif van zo'n 1m50 hoog, 1m60 lang en 80cm diep. Het past dus niet in de kofferbak en er moest een busje gehuurd worden. Een normale Vito ging niet volgens de folder, want die was te klein. Kom ik dus in Haren met een grote Iveco bus aangereden, had dat kreng er wel 10x ingepast... Naja, toch leuk en weer wat vulling voor in de tuin. Hoewel: er staat nog een beeld en aangezien de caravan ook nog in de schuur moet kunnen, kan de duif lang niet overal staan.

Gisteren Bommen Berend / Gronings Ontzet in Groningen. Het was geloof ik de eerste keer dat ik tijdens dit feest thuis ben, maar behalve de markt heb ik verder weinig gezien, want ik moest om 6 uur weer enqueteren in Pathe. Dit keer met Arnoud en ik heb nog nooit zo'n saaie dag meegemaakt. Er was werkelijk waar niks te doen. We hebben een miniem aantal mensen kunnen ondervragen, want door zowel de vakantie, als kermis en Bommend Berend ging er geen kip naar de bios (tevens draaien er op het ogenblik ook geen leuke films). Vuurwerk in het stadspark dus helaas gemist. Vandaag een beetje de (af)was gedaan, fietsband opgepompt en op de Vismarkt naar een hardcore DJ geluisterd. Niet echt mijn smaak, maar het was grappig om te zien dat er nog gabbers bestaan. Je-weet-wel: van die lui met enorme randen in hun haar (of juist geen haar), trainingspakjes en bomberjacks, NIKE Air-schoenen en kisten, gouden kettingkjes, spijkerbroeken met omgeslagen pijpen en Lonsdale en Pitbull Holland kleding. Ik dacht dat ze uitgestorven waren...

1 Comments:

At 28 augustus, 2005 22:50, Blogger Ruurd said...

Leuke blog heb je. Een layout die niet iedereen heeft, veel foto's en nog leuk om te lezen ook nog. succes ermee! Groeten van een willekeurige groningse blogger.

 

Een reactie posten

<< Home

My personal world map

Visited Countries
Visited Countries Map from TravelBlog