dinsdag, april 19, 2005

Verjaardag

Laten we beginnen met mijn verjaardags feestje dat ik afgelopen zaterdag vierde, hoewel vandaag (de 18e) echt mijn verjaardag was. Van te voren nog een ritje heen en weer Schiphol gehad en nog inkopen gedaan en het begon rond half 8 toen de eerste gast kwam. Ik denk dat we op de top met een man of 14 waren en moet zeggen dat het erg gezellig was. Rond een uur of 1 zijn Florijan, Jeroen, Redmer, Arnoud en ik nog de stad ingegaan en we belandden al snel in de 3, waar Jaap in deSkihut zich al omringde met blond vrouwelijk schoon. Binnen 5 minuten had Florijan een meid aangesproken (geschatte leeftijd: 16) en haar telefoonnummer geregeld. Ik geloof dat hij gedurende de hele avond er 5 heeft versierd...Wat een player is het toch. Heb me daar wel vermaakt met een beetje dansen en mij staan te verwonderen over 2 dames die de meest halsbrekende toeren uithaalden bij het dansen en er een behoorlijk hoog danstempo op na hielden... Een patserige vindicater probeerde hun te imponeren door mee te gaan dansen, maar werd al snel afgeserveerd, omdat hij het tempo niet bij kon houden. Chappeau dames! :) Om half 4 hield ik het voor gezien omdat ik weer moest werken de (volgende) ochtend. Zondag hoorde ik dat de rest het tot half 7 had volgehouden...

My personal world map

Visited Countries
Visited Countries Map from TravelBlog