maandag, november 21, 2005

Weekendje

Afgelopen weekend wilde ik eigenlijk naar het November congres van de JOVD, maar vrijdagavond bleek dat mijn loon niet gestort was en mijn giro dus leeg was. Daarbij had ik ook geen bevestiging van deelname gekregen (had me ook pas vorige week aangemeld), dus ik ben niet gegaan. Opzich wel jammer, want het had mij wel leuk geleken en er waren een paar leuke moties te bespreken. Ik heb mijn weekend dus met hockey doorgebracht. Op beide dagen in de kou naar Haren gefietst om op zaterdag daar Hoogeveen meisjes A te zien spelen (die ik training geef), wat eindigde in een 1-1. Dramatisch om als trainer te zien. De dingen die ik de donderdag ervoor nog in de training had behandeld, kwamen er totaal niet uit. Op zondag naar de noordelijke kraker tussen GHBS Heren 1 en GHHC Heren 1, wat uiteindelijk 2-2 werd. Een erg spannende en vermakelijke pot en zeer de moeite waard. Na afloop nog een beetje lopen borrelen en mij toch maar opgegeven voor de bondsscheidsrechterscursus die in januari begint. het is weer hockey wat de klok slaat...
PS. Ik las in de Spits vandaag dat DenBosch een chronisch gebrek heeft aan spelers in de leeftijd 25-28. Bijdeze een open sollicitatie voor een positie. :-)

My personal world map

Visited Countries
Visited Countries Map from TravelBlog