dinsdag, augustus 23, 2005

Jajaja

Ja, ik lig achter met mijn Nederlandse blog, ik weet het. Het is een vreemd en niet vaak voorkomend verschijnsel dat mijn Engelse blog meer uptodate is dan mijn Nederlandse en eerlijk gezegd heb ik er geen verklaring voor. Ik zal dus deze week proberen de laatste verhaaltjes van Amerika en een zooi foto's proberen online te zetten. De echte diehards waren natuurlijk allang op Il Principe, omdat ze weten dat lang niet alle tekst een exacte kopie is! ;)

Ik ben dus weer terug en nog even aan de studie. Ik had deze week nog 2 tentamens (nu nog 1) en daarna begint het gewone leven weer. Mijn sollicitatie voor Sarajevo is nog een groot vraagteken; ik heb er nog niks op gehoord. Bureaucratie in combinatie met Balkan zullen we maar zeggen... Afgelopen vrijdagavond even voor Pathé gewerkt, daarna met Arnoud en Bert even de Drie ingedoken. Het is Keiweek (introductie voor eerstejaars) en dus is er veel te doen en is het op de gekste tijden al druk in de kroeg. De Drie was ingenomen door Heineken en die hield er een veilig. Voor elk gekocht drankje kreeg je een veilingpunt, waarmee je kon bieden op paraplu's, t-shirts, aanstekers, truien enz enz. Ik had op een gegeven moment meer dan 80 punten en heb een t-shirt voor Bert (met "Biertje?" achterop) en een capuchon sweater voor mezelf weten te bemachtigen. Er staat dus groot Heineken op mijn mouw en dat terwijl ondergetekende walgt van bier. Hoe ik aan die 80 punten kwam, moet je dus ook maar niet vragen. :) Zaterdag naar Winschoten, Tom uit het asiel halen, aangezien mijn ouders zondag weer terugkwamen van een weekje kamperen in Noord-Holland. Beetje TV gekeken en gestudeerd. Vandaag tentamen gemaakt, op Youlan gewacht bij Mr Mofongo's, tot ik me bedacht dat we toch zeker voor donderdag hadden afgesproken en om 22uur naar de Vismarkt gelopen om film te kijken. De Keiweek organiseert elk jaar een filmvertoning op de Vismarkt op een groot scherm waar dus honderden studenten op af komen. Normaal is het altijd een première, maar dit keer was het Sahara, die ik helaas al gezien had. Morgenvroeg naar Utrecht, NSSkiK-vergadering en dan weer aan de studie. Het leven gaat toch best snel.

1 Comments:

At 23 augustus, 2005 19:42, Anonymous Anoniem said...

leuke foto's, krijg spontaan heimwee naar NY. Zo'n rokje zou je vaker moeten doen....:)

 

Een reactie posten

<< Home

My personal world map

Visited Countries
Visited Countries Map from TravelBlog