maandag, augustus 08, 2005

En ik leef nog...

Wat heb ik tot nu toe allemaal gedaan? Gelukkig had ik voor ik naar Detroit vertrok al een boekje gekocht met allemaal entreekaarten bij het Empire State Building. Daar maak ik dus nu gretiggebruik van. Zo heb ik al een boottocht van 2 uur om Manhattan gemaakt, langs het vrijheidsbeeld etc, was ik op de USS Intrepid (een vliegdekschip), heb ik vandaag door het gebouw van de VN getourd en een lange, erg lange wandeling door Central Park gemaakt. Ik nam namelijk de verkeerde metro en kwam 15 blokken ten noorden van CP uit... Kan gebeuren. :)

Voor de rest van de week staan nog tripjes naar het MOMA, American Historical Museum, Guggenheim en andere op het programma. Als het geld het toelaat, doe ik misschien vrijdag nog wel een fietstocht door NY. Heb ik in Bangkok ook gedaan en als dit net zo geweldig is als daar...

Voor gebruik van toiletten (die verder onmogelijk te vinden zijn), vertrouw ik op hotels. :) Ik bluf me gewoon (zoals net bij het Hilton) naar binnen met een smoes dat ik iemand moet hebben of doe me voor als gast (en zo zie ik er ook uit). Tot nu toe werkt het aardig. :)

My personal world map

Visited Countries
Visited Countries Map from TravelBlog