woensdag, mei 18, 2005

Einde hockey

Afgelopen vrijdag is het doek gevallen van mijn hockeycarrière bij HCW. Het was al duidelijk dat ik waarschijnlijk niet zou blijven, maar het is nu definitief.
Dit jaar hadden we twee herenteams, maar door studie, verhuizingen, examens en meer, vertrekken er een aantal jongens en zijn er niet meer genoeg over om 2 teams te vullen. Het wordt dus 1 heren team, maar dan wel, met 16 of meer man erin. Aangezien je per wedstrijd maar 5 man op de bank mag hebben, zou dat inhouden dat er iemand (meerdere) thuis moeten blijven bij toerbeurt. Ook betekent het dat je langer op de bank moet zitten omdat er meer gewisseld moet worden. Daar heb ik dus allemaal geen zin in, want ik wil wel echt spelen en niet mijn tijd verdoen op de bank. ik vertrek dus, samen met Redmer, bij HCW. Wat ik volgend seizoen ga doen weet ik nog niet. Misschien toch proberen voor een selectie bij 1 van de teams in Groningen, of een reserve team spelen en dan voor bondsscheidsrechter gaan. Ik hou eigenlijk teveel van het spelletje om helemaal niet meer te spelen. Het hangt er ook een beetje vanaf wat Redmer wil gaan doen. Ik zie het wel, maar mijn tijd bij HCW is nu echt voorbij. HCW, toen bij Daring gespeeld, daarna in Duitsland en weer terug bij HCW, maar dit was het dan echt.
Jongens bedankt, het was een mooi seizoen. Dat we 3e zouden worden had ik nooit gedacht, want ik had zeker enige scepsis aan het begin van het seizoen. Vanwege jullie leeftijd en de onervarenheid van het team als geheel. Sommige van jullie zagen het ook niet zitten om met mij, als oud-trainer, te spelen, maar ik denk dat we het aardig gedaan hebben. Complimenten en succes volgend seizoen.

My personal world map

Visited Countries
Visited Countries Map from TravelBlog