dinsdag, mei 24, 2005

Internet ligt er weer uit

AtHome maakt er weer een mooie zooi van, want sinds donderdag nacht ligt mijn internet er weer uit. Gelukkig zijn er nu meer Groningers met mij die dit probleem hebben aangezien er foute software voor de modems op de nieuwe servers stond. Geweldig... Helaas hebben ze dat tot nu toe nog niet kunnen fiksen en dat terwijl ik zoveel te vertellen heb. Over mijn (over)buren, campagne VOOR de EU Grondwet, stellingen, het weekend en meer. Helaas lukt dat nu allemaal niet.
Nog erger is het dat ik geen toegang heb tot het uni-netwerk, want ik moet nog genoeg doen voor Spaans. Bepaalde grammatica onderwerpen en luistervaardigheidsoefeningen moet ik nog doen en die moeten donderdag ingeleverd worden... De grammatica is hier op de uni nog wel te doen, maar de luistervaardigheid is minder. Afwachten en ze veel stalken dan maar. Hoewel ook niet al teveel, want het is een 0900-nummer...

My personal world map

Visited Countries
Visited Countries Map from TravelBlog