maandag, mei 02, 2005

Laatste wedstrijd

Vandaag mijn laatste wedstrijd van het seizoen gespeeld. We hebben met 2-6 bij Kampen gewonnen en zijn als 3e in de poul geƫindigd. Niet slecht als je bedenkt dat het team voornamelijk uit A jeugd bestaat en dat er maar 4 echt senioren in spelen. Ik moet eerlijk zeggen dat ik had gedacht dat het minder zou gaan, maar het viel dus weer alles mee. De kleintjes hebben zich goed gehouden tussen de houthakkers van de 4e klasse. Complimenten.
Het is misschien ook wel mijn laatste wedstrijd bij en voor HCW geweest. Voor volgend jaar is het nog niet duidelijk wat er gaat gebeuren, aangezien er een aantal heren stoppen en er waarschijnlijk niet genoeg overblijven voor 2 heren teams (zoals we nu hebben) en teveel voor 1. Het kan zijn dat ik naar een andere club ga om daar te spelen en te proberen op een hoog niveau geselecteerd te worden en anders misschien met een groepje heren waar ik nu nog mee speel. Ik kan ook voor bondsscheidsrechter gaan en zo ook nog elke zondag op het veld staan. Ik weet het nog niet. Keuzes en dillema's....

2 Comments:

At 14 mei, 2005 00:34, Anonymous Anoniem said...

volgend jaar 1 jongens a team en 1 heren team..
16 man voor de heren en dan zijn R en L van Delden niet meegerekend :(
is dit dan het afscheid?

 
At 16 mei, 2005 17:02, Blogger Eisenreich said...

Geen idee, maar ziet er wel naar uit. Of er moeten nog mensen mee gaan naar een andere club... Wie is Anonymous btw?

 

Een reactie posten

<< Home

My personal world map

Visited Countries
Visited Countries Map from TravelBlog