woensdag, december 22, 2004

Moszcowitz

Vanavond het programma gezien waar mr. Moszcowitz zijn opvolger/nieuwe associate zoekt. Een zelfde soort programma als het Trump-programma waar Donald Trump een opvolger selecteerd op basis van opdrachten die de kandidaten moeten volbrengen. Beetje een rip-off dus, maar goed, daar is de Nederlandse TV tegenwoordig vol van. Dit met name dan met programma's opzoek naar een nieuwe superster/muzikaal talent. Of het nou gaat om pop of Nederlandstalig, solo of in een groep, je kunt het zo gek niet verzinnen of ze hebben het wel. Volgens mij is een groot deel afkomstig van de Endemol-fabriek, dus die doen goede zaken. Maar terug naar het eigenlijk onderwerp. De kandidaten wonen tijdens de selectie in een subliem grachtenpand (hoewel ze wel met z'n 4en op de slaapkamer liggen) en worden daar ook gevolgd door de camera (een halve BB dus). Bij de kandidaten van Moszcowitz's opvolger zit ook een Marieke Vos. De naam zei me niets, maar toen ik haar zag wist ik meteen dat ik haar kende. Ik heb geen idee of het nu van ELSA, de JFV of iets anders is, maar ik ken haar ergens van. Bij mijn weten heb ik haar ook wel eens gesproken, maar ik heb geen flauw idee meer waar en waarover. Tips en informatie over haar zijn welkom om mijn geheugen op te frissen. :)
PS ik denk trouwens niet dat ze het wordt, maar da's mijn inschatting na 1 aflevering.

My personal world map

Visited Countries
Visited Countries Map from TravelBlog