zondag, december 19, 2004

Bløf

Even een klein stukje over de band Bløf (hierna gewoon Blof). Ik kan mij niet meer herinneren wat er eerder was: Liefs uit Londen of mijn Blof-afkraakvakantie in Griekenland. Het lied vind ik namelijk geweldig en kan ik nogsteeds met veel plezier naar luisteren (ja, ik ben een beetje soft), maar mijn herinnering aan Blof zal altijd de volgende zijn. Zomer 2000 ging ik met 2 vrienden op vakantie naar Griekenland en door gebrek aan fatsoenlijke muziek op de radio hadden we ook veel cassettebandjes mee. Een van mijn vrienden had Blof mee en ik geloof niet dat ik zovaak een nummer heb afgekraakt als in die vakantie en op dat bandje. Ik kan me nog vaag herinneren dat de tekst "zorgen op mijn rug, loop ik onder de brug, blablabla" mij de meeste rillingen bezorgde. Wat Blof betreft was het tijdens de vakantie vaak 2 tegen 1 om het opzetten en hebben we het bandje dus ook niet al te vaak meer gedraaid.
Tegenwoordig vind ik Blof een prima band met leuke nummers en ik moet zeggen dat ik ook een redelijk aantal van hun nummers in mijn Winamp heb staan (ook minder goede). Niet dat ik nou meteen concertkaartjes zou kopen, maar ik vind het wel leuk. Zo zie je maar dat smaken in de loop der tijd kunnen veranderen.

My personal world map

Visited Countries
Visited Countries Map from TravelBlog