zondag, december 19, 2004

Kleine Update

Zo, eindelijk weer eens een stukje van mijn hand. Het heeft even geduurd, maar dan heb je ook weer wat moet je maar denken! :) Het lag niet aan de drukte of iets anders, maar zoals gewoonlijk aan luiheid van mijn kant om iets te posten. Ik moet er gewoon echt zin in hebben om iets te schrijven en ik moet het ook waardig vinden om op mijn blog te staan. Nou ja, waardig is misschien niet het goede woord, maar het moet wel passen en aan mijn eisen voldoen zeg maar. Ik heb nu ook een "live-feed" aan mijn blog toegevoegd, maar moet nog maar eens zien hoeveel mensen daar gebruik van maken. Ik zou dus willen vragen of iedereen even op die kleine rode/oranje XML-bannertjes wil klikken. Het zou moeten werken... Verder leek het mij wel leuk om ook een poll hier te plaatsen, maar ik betwijfel of ik genoeg bezoekers trek om dat een beetje leuk te laten worden en helaas hebben tegenwoordig al teveel mensen een poll op hun blog. Niet dat ik ze niet leuk vind (integendeel, ik doe zelf driftig mee), maar ik wil niet teveel kopiƫren en dat risico loop je dan toch. Ik moet ook maar eens kijken wat ik verder nog aan mijn blog kan veranderen, want vind het toch een beetje chaotisch en wil op de een of andere manier toch nog iets meer lezers trekken... Kennelijk heb ik toch niet zoveel vrienden!! :)

My personal world map

Visited Countries
Visited Countries Map from TravelBlog