maandag, november 15, 2004

Hockey Gatenkaas

Afgelopen zondag weer een "lekkere" pot tegen Coevorden gespeeld. Redmer was er niet, dus aan mij de eer om het doel te verdedigen. Waarom weet ik eigenlijk niet, want het zal niet aan mijn kwaliteiten liggen, maar ik heb er gewoon lol in (hoewel na zondag dit enthousiasme enigszins is getemperd). Vrijdag in de regen nog een lekkere training gehad met veel slidings en natte kleding, dus ik was klaar voor het "echte" werk op zondag.
Ik geloof dat we na 10 minuten al met 3 - 0 achter stonden. Echt, ik heb nog nooit zo'n slechte wedstrijd gezien en gespeeld. Nu keep ik eens in de 2 jaar ofzo, dus ik beweer niet dat ik het kan, maar enige hulp van de verdediging is wel gewenst. Helaas was dat meer Emmentaler (voor de niet kaas eters onder ons: da's die met gaten) dan puur Hollandse Goudse. De gaten zaten overal en je komt met inzet wel ver, maar dat compenseert het gebrek aan kwaliteit nog niet... Eindstand: 10 - 2, waarvan ik er misschien 3 meer uit had kunnen houden. De rest was gewoon onhoudbaar (voor mij dan). Dit bedenkende dat ik de hele zaalcompetitie nog moet gaan keepen...

My personal world map

Visited Countries
Visited Countries Map from TravelBlog