vrijdag, oktober 15, 2004

Sneak

Afgelopen dinsdag naar de sneak in de bioscoop geweest en misschien was het handiger geweest als ik van te voren even de lijst had doorgenomen van films die in première zouden gaan... Het is natuurlijk altijd een verrassing wat je als film krijgt voorgeschoteld en dat is dan ook het leuke. Ik moet zeggen dat ik tot op heden eigenlijk nog nooit teleurgesteld ben geweest. Soms was het wat arty, soms wrede actie, soms romantiek en afgelopen dinsdag was het gewoon slecht. Wat was er namelijk in de sneak? SNOWFEVER! Een wintersport-variant van Costa! Net zo slecht, net zo idioot en net zo'n slap verhaal als zijn voorganger. Maar goed, je bent Nederlander en je hebt geld betaald, dus blijf je zitten en loop je niet weg (mensen die dat wel doen, blijf ik eikels vinden, maar da's mijn mening). Eerlijkheidshalve moet ik opbiechten dat ik ook (met dezelfde 2 companen) naar Costa! ben geweest om te zien of het echt zo slecht was en we kwamen niet bedrogen uit.
Voor een recensie van Snowfever verwijs ik graag naar de website van Hansepansje, want we hoeven geen dubbel werk te doen. Wat ik er nog wel bij wil vermelden is dat ik mij eigenlijk wel vermaakt heb. Niet zo zeer om de film dan, maar meer dat het bij tijd en wijle zo slecht is dat het gewoon weer grappig/leuk wordt en soms zit er wel een aardige grap tussen. Kortom: ik blijf gewoon naar de sneak gaan!

My personal world map

Visited Countries
Visited Countries Map from TravelBlog