woensdag, november 03, 2004

Bush For President!?

Vannacht waren de presidentsverkiezingen in Amerika en ik kan nu niet echt zeggen dat het bevallen is. Ik kon niet de hele nacht kijken en ik betwijfel of ik het anders ook had gedaan, maar heb vanochtend toen ik om 6uur opstond wegens medicatietijd, toch even gekeken. Wat ik en ik denk met mij velen vreesden is dat Bush toch een tweede termijn kan beginnen. Iemand zei vannacht dat er maar 1 land bestaat waar Bush een tweede termijn zou kunnen krijgen en dat is Amerika. Zegt dat genoeg? Hoe kan het dat zoveel Amerikanen te dom zijn om te zien wat de man doet en wat hij heeft aangericht, alleen om zijn ego te bevredigen. De oorlog in Iraq was allerminst noodzakelijk en wie Michael Moore's "Fahrenheit 9/11" gezien heeft, weet ook dat de term "krachtig leider op de momenten dat het volk die nodig heeft" niet op hem slaan. Sneu voor Kerry trouwens, die ik veel sympathieker vind overkomen. Misschien heeft hij niet de meest uitgewerkte ideeën of plannen, maar hij komt wel amabel en eerlijk over. Natuurlijk was het maar afwachten geweest of er werkelijk iets was veranderd, maar beter geloven in iets nieuws, dan vrezen wat je al kent. Ze waren beide ook lid van het Bones & Skull dispuut op Yale, het meest elitaire dispuut dat er bestaat en al diverse Amerikaanse presidenten geleverd heeft. Als ze beide lid waren, kunnen hun standpunten ook nooit ver uitelkaar gelegen hebben... Eens zien wat er over 4 jaar gebeurd...

My personal world map

Visited Countries
Visited Countries Map from TravelBlog